1. Použití obchodních podmínek
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.yasminka.cz. Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.yasminka.cz je společnost Yasminka Products s.r.o., Elgartova 497/12, Husovice, 614 00 Brno, IČ: 28336283, DIČ: CZ28336283, e-mail: info@yasminka.cz, zapsána v obchodním rejstříku odd. C/62051, vedeném Krajským soudem v Brně. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky a to ve vztahu, kdy je kupujícím fyzická osoba v postavení spotřebitele smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy upravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
2. Základní pravidla nákupu
Kupující je oprávněn si zřídit na základě registrace na webové stránce prodávajícího svůj uživatelský účet za podmínky, že uvede správně a pravdivě všechny požadované údaje. Veškeré objednávky provedené v našem obchodě přes objednávkový formulář, mailem nebo telefonicky jsou považovány za závazné.
Při objednávce je nutno uvést pravdivé a úplné údaje. Objednávka se stává po odeslání závazná viz občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb. Odstoupení od koupě je možné do 12 hodin po písemné či telefonické informaci od odeslání objednávky, nejdéle však ze zákona do 14 dnů od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředků komunikace na dálku.
Veškeré úpravy objednávky jsou možné na tel. čísle +420 775 552 027 nebo prostřednictvím e-mailu yasminaczech@email.cz, úpravy je možné provádět pouze do doby vyřízení objednávky.
3. Uzavření kupní smlouvy
Prezentace zboží umístěná kupujícím na webové rozhraní obchodu má informativní charakter a prodávající není povinen uzavřít vždy kupní smlouvu ohledně všech položek v této prezentaci umístěných. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech požadovaných a jako povinné označených údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s obchodními podmínkami na webové stránce a prohlášení kupujícího, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi. Podmínkou k platnosti a akceptaci objednávky je souhlas se zpracováním osobních údajů podle nové právní úpravy na ochranu osobních údajů v rámci nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679, o ochraně osobních údajů (GDPR), v případně nesouhlasu Vám nebude moci být zásilka odeslána. K uzavření kupní smlouvy dochází doručením přijetí objednávky, které je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. Kupující výslovně souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
4. Vyřízení objednávky
O vyřízení objednávky je zákazník informován prostřednictvím emailové adresy.
Vyřízení objednávky trvá běžně 2-10 pracovních dnů. V případě zboží, které není na skladě, Vás budeme telefonicky či emailem informovat. Skladovou dostupnost předběžně uvádíme u každého výrobku, proto jí, prosím, věnujte pozornost. Může se ale stát, že i výrobky "skladem" mohou být dočasně nedostupné. Naskladňujeme však zboží každý druhý týden, a tak by doba naskladnění neměla přesáhnout 14 dnů.
Výrobky bez uvedení ceny momentálně není /většinou dočasně/ skladem u výrobce či dodavatel, případně bylo již zboží zrušeno. Ohledně předpokládané expedice Vás proto budeme během dne informovat.
U výrobků s dostupností 2-3 dnů je zboží většinou u dodavatele na skladě, expedujeme hned po přijetí.
U výrobků označených "Na dotaz" je dodaci doba orientační, zboží se dá objednat, termíny dodání se ale mohou dosti lišit, i v tomto případě Vás budeme kontaktovat. Týká se to především u výrobků ve větším balení.
V období vánočních svátků se může doba dodání prodloužit - vzhledem k pozdním závozům od dodavatelů.
Ve vyjímečných případech, kdy z jakýchkoli důvodů nelze dodržet výše uvedenou dodací lhůtu, si prodávající vyhrazuje právo dodací lhůtu prodloužit.
Vyhrazujeme si právo odeslat i neúplnou objednávku (důvody: zboží se již nevyrábí, dodavatel dlouhodobě zboží nedodal, dodavatel změnil ceny zboží,...).
Při uplatnění dárkového poukazu v objednávce se Vám budou účtovat maloobchodní ceny ( u velkoodběratelů velkoobchodní slevy), současně se na nákup nevtahují slevové akce.
5. Kupní cena za zboží
Zákazníkům mohou být poskytovány slevy mimořádné slevy (vánoční, akční apod.), které budou prodávajícím vyhlášeny. Skutečnost, zda se slevy v konkrétním případě sčítají či nikoliv bude vždy prodávajícím uvedena při vyhlášení akce. Ovšem platí , že slevy se až na výjimky nesčítají. Kromě ceny zboží je kupující povinen uhradit také náklady spojené s dodáním zboží a to balné, poštovné, popřípadě jiné dopravné ve výši uvedené na objednávkovém formuláři. Minimální hodnota objednávka mimo poštovné či slevu musí být 600 Kč s DPH. Jinak bude stornována či z naší strany neodeslána. Zde nemusíte o této věci informovat, jelikož ji máte v obchodních podmínkách.
6. Dodací podmínky
Vyhrazujeme si právo měnit dopravce.
Balíky jsou doručovány společností DPD a Českou poštou. Balíky jsou posílány až k Vám domů nebo do práce. Prosím zkontrolujte si Vámi zadané číslo mobilu a adresy dodání.
U těžších balíčků (nad 10 kg) cena přepravného na vyžádání, nejtěžší balíčky jsme schopni expedovat do 50 kg. V případě rozdělení zboží do více balíčků Vás proto budeme ještě před expedicí také informovat.
Změna cen dopravného vyhrazena provozovatelem či případnými změnami cen dopravného u přepravců.
Vyřízením objednávky přechází Vaše zásilka do rukou DPD nebo České pošty, která zajišťuje její doručení. Délka doručení závisí na rychlosti DPD (České pošty), Obvykle do 3-7 pracovních dní. Někdy dříve.
Pokud po uplynutí této doby balík nedorazil a ani Vám nedojde oznámení o uložení zásilky, přeptejte se prosím na zásilku na své poště, nebo nás kontaktujte na tel.: 775 552 027. Případně emailem na yasminka-kancelar@email.cz, info@yasminka.cz.
Dbejte prosím na včasné vyzvednutí Vaší zásilky. Poté ji vrací odesílateli. Služby DPD nabízí po dobu 10 dní možnost si nechat kdykoliv v této době - v případě nepřítomnosti prvního svozu - zboží nechat doručit podruhé. Při nevyzvednutí a následném zaslání jsme Vám povinni účtovat poštovné 159 Kč.
V případě poškození zboží při přepravě v rámci změn teplot (zmrznuti, prasknutí apod.) neneseme odpovědnost za vzniklou škodu, proto na zboží nelze uplatnit reklamaci ani náhradu.
Další ceny dopravného u těžších balíčků Vám rádi sdělíme na dotaz.
Gramáž u produktů, které obsahují vodu, mohou v průběhu doby změnit nominální gramážovou hodnotu celkové hmotnosti. Týká se to především produktů obsahující jíly, ghassouly a přírodních tuhých mýdel. Ve většině případů je to krátkodobá záležitost, zejména v období léta.
7. Platební podmínky
Zboží je zasíláno na dobírku DPD dopravou - balík (pouze pro doručení do ČR). Nyní je možné platit i převodem - předem na náš účet. Hned po přijetí objednávky Vám zašleme podklady k platbě - VS, číslo účtu a celkovou částku k úhradě.
Především to však zjednoduší a zrychlí celkovou expedici zboží. V den přijetí na náš účet budeme zboží hned expedovat.
Pokud nebude platba připsána do 14. dne ode dne objednávky, prodávající si vyhrazuje právo objednávku odeslat na dobírku. Nepřevzetí dobírky je upraveno v OP.
Pro klienty ze Slovenska a ostatních zemí: Při platbě převodem ze Slovenska či jiných zemi, které jsou mimo ČR, je nutné, aby veškeré poplatky byly na straně odesílatele a částka odcházela v Kč, jinak se bohužel platba nespáruje, jelikož přijde neúplná. Do zemí mimo ČR nezasíláme na dobírku a objednávku je nutné uhradit předem bankovním převodem.
8. Převzetí zásilky
Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte ihned vizuálně nepoškozený obal zásilky. Bude-li Vám zboží doručeno v poškozením balení, zkontrolujte prosím ihned za přítomnosti doručovatele obsah balíku.
Pokud bude poškozen obsah balíku, sepište s doručitelem reklamační lístek a informujte nás o vzniklé situaci. V případě nevyzvednuté dobírky bude zákazníku účtována částka Kč 350,- plus vzniklé náklady na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta).
Veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny společně s osobními údaji společnosti, která se zabývá vymáháním včetně všech nákladů s tím spojených. Pokud jedete na dovolenou, jste po úraze atd. vždy nám napište, ať se vyvarujeme vzájemného nedopatření.
V případě, že obdržíte balíček s poškozeným obsahem, kontaktujte nás nejpozději do 2 dnů, v této době je možné u dopravce zásilku reklamovat, ale jen z vaší strany. logistické firmy v tomto případě komunikují s příjemci zboží, nikoliv s odesílatelem. V opačném případě nejsme schopni zaručit náhradu za poškozené zboží.
9. Odstoupení od kupní smlouvy
Ze strany kupujícího
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, s doklady o koupi, zaslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum převzetí). Poté bude platba zboží /snížená o výši poštovného/ zaslána zpět na účet.
Pokud zákazník odstoupí od koupě po termínu 14 dnů od odeslání objednávky (viz bod 1. obchodní podmínky), bude účtován manipulační a storno poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 20 % z celkové výše objednávky.
Veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny společně s osobními údaji společnosti zabývající se vymáháním včetně všech nákladů s tím spojených.
Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek. Vrácené zboží musí být nepoškozené, nepoužité a kompletní. V případě, že vrácené zboží bude neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, má prodávající právo vůči kupujícímu na náhradu škody. Uznání odstoupení od kupní smlouvy je možné při neotevření a nepoškození daného zboží / např. otevřený vršek u éterického olej, masážního oleje aj./. Což samozřejmě firma pozná.
Ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo se dlouhodobě nedodává.
10. Ochrana osobních dat
Provozovatel internetového obchodu yasminka.cz se zavazuje, že neposkytne Vaše osobní údaje třetí osobě. Osobní údaje slouží pouze k úspěšnému vyřízení Vašeho požadavku. Potvrzením objednávky zákazník vyjadřuje svůj souhlas se zpracováním osobních údajů podle nové právní úpravy na ochranu osobních údajů v rámci nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679, o ochraně osobních údajů (GDPR).
Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo.
Zákazník má právo kdykoliv požádat o výmaz svých osobních údajů z naší databáze.
11. Závěrečná ustanovení
Stanovené ceny zboží jsou včetně DPH a jsou aktuální pouze do vyprodání zásob. V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky, se vztah kupujícího a prodávajícího řídí platnými právními předpisy, především obchodním a občanským zákoníkem.
Firma nedovoluje další přeprodávání produktů na internetu, pouze se svolením firmy Yasminka Products s.r.o. Firma dále nedovoluje pro velkoobchodní partnery nabízet terapie , které jsou prováděny naší kosmetikou na portálech typu slevomat.
Prodávající si vyhrazuje právo změnit Obchodní podmínky bez předchozího upozornění.
V rámci služeb - zprostředkování služeb, např. odborného zájezdu "semináře" do Velkého atlasu apod., si jako zprostředkovatelé pro Českou aromaterapeutickou společnost, vyhrazujeme právo na základě podepsané přihlášky klientem, přijmout částku 5990Kč jako nevratnou zálohu z důvodu náročné realizace celého odborného semináře v zahraničí. Jelikož jsme pouze zprostředkovateli, nikoliv CK, zajišťujeme i servis vyřízení vízové povinnosti do těchto zemí /Tunisko/. Podepsáním přihlášky klient souhlasí s obchodními i dalšími podmínkami spol. Yasminka Products s.r.o. Klient pro vystavení daňového dokladu je sám povinen firmě sdělit své fakturační údaje, na základě kterých je vystaven daňový doklad, max. do 10 pracovních dní od přijmutí všech údajů, včetně provedené platby ať již bankovním převodem či hotovostí.
12. Prohlášení
Naše firma se snaží profesionálně veškeré produkty nejen povinně testovat, ale účastní se řady odborných soutěží a stáží /samotná majitelka je spoluzakladatelkou České aromaterapeutické společnosti, je váženým hostem odborných konferencí a mnoha mediálních pořadů TV Markíza, ČT 1, TV CNN PRIMA NEWS, různých časopisů/, proto si velmi zakládáme na kvalitě produktů Yasminka, ale také na tom, aby jsme wellness centra a masérské a kosmetické salony, které s námi spolupracují, mohli vnímat jako naše partnery, kteří jdou obdobnou cestou. V opačném případě budeme nuceni, kvůli výše uvedenému, spolupráci rozvázat.
13. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo dostáli svým závazkům, pište na naši adresu yasminaczech@email.cz. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu. Spotřebitel může podat návrh u České Obchodní Inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 rohu ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního sporu a domnívají se, že v průběhu řešení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
14. Upozornění
Případný zákal není u přírodních produktů na závadu.
Vzhledem k náročné situaci Covid 19 a celkové světové náročné energetické krizi, se omlouváme klientům, že až do odvolání může být kdykoliv změněn obalový materiál, při výrobě použit jiný typ přírodní barvy apod. Děkujeme za pochopení.